لیست قیمت کابل آنتن

  1. خانه
  2. لیست قیمت کابل آنتن

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش سیم و کابل البرز با ما تماس بگیرید.

قیمت‌ها در این لحظه معتبر هستند. برای بهره‌مندی از درصد تخفیف و خرید با شماره 02133116788 تماس بگیرید یا به شماره واتس‌اپ 09128389181 پیام دهید.

کـابـل آنتـــن – T3 – 4/5c-2v

تومان

کـابـل کـواکسیــال – RG 59

8,300 تومان

کواکسیال ترکیبی – RG59+2*0/35

تومان

کـابـل کواکسیـال – RG 59

9,200 تومان

RG 59 + 2*0/35 کـابـل تـرکیبـی –

تومان

کـابـل آنتـــن – T1 – 4/5c-2v

15,800 تومان

کـابـل آنتـــن – T2 – 4/5c-2v

7,900 تومان

کـابـل آنتـــن صادراتـی – 4/5c-2v

14,500 تومان

همین حالا به مشاوران ما پیام دهید

09128389181

etemadcablealborz.com

کابل آنتن

خرید کابل آنتن اعتماد البرز – قیمت کابل آنتن کواکسیال به چه عواملی بستگی دارد؟ مشخصات و کاربرد این نوع کابل چگونه است؟ برای خرید کابل آنتن به کجا اعتماد کنیم؟ زمانی که پای لذت بردن از تلویزیون به میان می‌آید، ارزش کابل‌های آنتن بیشتر مشخص می‌شود.

این کابل‌ها که بیشتر به نام کابل کواکسیال شهرت دارند، عناصر ضروری برای انتقال سیگنال‌ها به شکل مناسب هستند. تجهیزاتی که در هر خانه و حتی هر محل کاری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کابل کواکسیال انتقال سیگنال‌ها را در دستگاه‌های صوتی و تصویری مختلف تضمین می‌کند. ویژگی‌های جالب توجه این کابل باعث می‌شود که همه ما دوست داشته باشیم با ساختار و عملکرد آن بیشتر آشنا شویم.

از طرفی ممکن است کنجکاو باشید بدانید قیمت کابل کواکسیال یا قیمت کابل آنتن ماهواره چقدر است، به همین دلیل لازم دیدیم که در قالب این مقاله تمام چیزی که درباره این کابل نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. همراه سیم و کابل اعتماد البرز باشید.

قیمت کابل آنتن

برای اینکه بدانیم قیمت کابل کواکسیال تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد بهتر است ابتدا با این کابل آشنا شویم. کابل مخصوص آنتن همانطور که از نامش پیداست، به منظور انتقال سیگنال‌های دیجیتال و یا آنالوگ در فرکانس‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فناوری از اوایل قرن بیستم وجود داشته است و به دلیل دوام و سهولت نصب، استفاده زیادی در کاربری‌های مختلف داشته است.

در واقع نقش کابل آنتن ، انتقال داده‌های مربوط به سیگنال دستگاه‌هایی مثل تلویزیون و رادیو است. این نوع کابل با استفاده از طراحی منحصربفردی که دارد می‌تواند امواجی که از مبدا ارسال شده است را دریافت کند. اما کدام کابل، بهترین کابل آنتن تلویزیون است و قیمت کابل آنتن چقدر است؟

قیمت سیم آنتن

تمامی سیم و کابل هایی که برای انتقال داده، سیگنال یا انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسته به نوع کارکرد خود از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند.

ساختار کابل کواکسیال هم شامل عناصر الکتریکی مختلفی ازجمله سیم رسانا معمولا مسی، عایق یا همان روکش پلاستیکی محافظتی، غلاف محافظ که آن هم از جنس لاستیک است و در نهایت محافظ فلزی که برای ایجاد امنیت از داده‌های عبوری در بخشی از این کابل تعبیه شده است، می‌شود .

از کابل آنتن تنها برای انتقال سیگنال تلویزیون استفاده نمی‌شود، بلکه این کابل کارکردهای دیگری نیز دارد. از جمله موارد استفاده از این کابل می‌توانیم به فعال کردن ارتباط از راه دور، استفاده در صنایع مختلف نظامی، پزشکی، راه‌اندازی یک شبکه مودم، استفاده در ابزار دقیق، شبکه های کامپیوتری، ارتباط بین شبکه‌های تلفنی، دستگاه‌های کنترل از راه دور، شبکه LAN و یا انتقال داده‌ها در زیر دریایی اشاره کنیم.

کابل آنتن و کواکسیال برای سال‌ها به عنوان یک ابزار ضروری مورد توجه بوده است. این توجه به دلیل ویژگی‌های مقاومت در برابر تغییرات دما، استحکام، اندازه کوچک و انعطاف‌پذیری این کابل ایجاد شده است. ویژگی‌هایی که توانست نسل جدیدی از ارتباط را بین جوامع مختلف ایجاد کند. بنابراین می‌تون گفت خرید کابل آنتن از واجبات هر خانه‌ای به حساب می‌آید.

خرید کابل کواکسیال

کابل های کواکسیال یک انتخاب محبوب هستند؛ زیرا طراحی محافظ آن‌ها به هادی مرکزی اجازه می‌دهد تا داده‌ها را به سرعت منتقل کند در حالی که از آسیب و تداخل محافظت می‌شود. یک کابل کواکسیال به طور عمده از چهار لایه مختلف تشکیل شده است:

  • یک رسانای مرکزی که وظیفه انتقال داده‌های شامل ویدئو و صوت و یا سیگنال‌های رادیویی را بر عهده دارد.
  • رسانای کابل با یک عایق پلاستیکی دی‌الکتریک احاطه شده است.
  • یک غلاف رسانا (بافته یا پیچ خورده) که از مس ساخته شده است. این لایه به عنوان یک سپر عمل می‌کند و کار آن محافظت از کابل مرکزی در برابر تداخلات الکترومغناطیسی است.
  • لایه انتهایی یا بیرونی که به عنوان پوشش پلاستیکی، کابل و محتویات مرکزی آن را در برابر هر گونه آسیب خارجی محافظت می‌کند.

مشخصات کابل آنتن باعث می‌شود که این کابل با حمل داده‌ها در رسانای مرکزی کار کند، در حالی که لایه‌های محافظ اطراف آن هرگونه از دست دادن سیگنال، ضعف یا خدشه در آن را متوقف می‌کند. لایه اول که دی‌الکتریک نامیده می‌شود، فاصله بین رسانای هسته و لایه‌های بیرونی را فراهم می‌کند. این لایه همچنین تا حدودی خاصیت عایق کردن لایه مرکزی را دارد.

لایه بعدی که در مجموع به عنوان سپر نامیده می‌شود، امواج الکتریکی و انتقال رادیویی را دور نگه می‌دارد. سرعت انتقال کابل کواکسیال 10 مگابیت بر ثانیه است و ظرفیت انتقال آنها 80 برابر بیشتر از کابل‌های جفت پیچ خورده است.

دلیل اینکه از مس به عنوان رسانا استفاده می‌شود این است که این فلز چکش خوار بوده و مهم‌تر از آن قابلیت عالی برای هدایت الکتریسیته را داراست. این فلز برای انعطاف‌پذیری بهتر با دیگر آلیاژها ترکیب می‌شود.

کابل کواکسیال

کابل کواکسیال هنوز رایج‌ترین روش انتقال داده در فواصل مختلف، خصوصا مسیر‌های کوتاه است. مشخصات کابل آنتن، آن را برای طیف وسیعی از محصولات مناسب برای اکثر سیستم‌های الکترونیکی مناسب می‌کند.

طراحی این کابل، باعث می‌شود تداخلات امواج تا حدود زیادی از بین برود. کابل کواکس کیفیت زیادی را به دنبال دارد و این را مدیون ترکیبات با ویژگی‌های مختلف است که به صورت یکجا به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

سبک بودن، انعطاف‌پذیری مناسب، قیمت به صرفه نسبت به کارایی، آسان بودن برای استفاده، انتقال حجم زیادی از داده‌ها در فواصل طولانی و مقاومت در برابر پیچ خوردگی به منظور جلوگیری از تضعیف سیگنال‌ها از جمله پارامترهایی است که به عنوان مزایای این کابل باعث محبوب شدن آن شده‌اند.

یکی دیگر از مزایای این کابل این است که میدان الکترومغناطیسی حامل سیگنال فقط در فضای بین رساناهای داخلی و خارجی وجود دارد. این به آن معناست که برخلاف سایر انواع خطوط انتقال، کابل کواکسیال می‌تواند بدون از دست دادن قدرت در کنار اجسام فلزی نصب شود.

درخواست مشاوره یا ثبت سفارش با اعتماد کابل البرز
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

انواع کابل کواکسیال یا آنتن

بر اساس نوع دسته بندی کابل کواکسیال در دو نوع مختلف تولید می شود، تفاوتی که می‌تواند در قیمت کابل آنتن تاثیر گذار باشد. طبق این دسته‌بندی این کابل شامل کواکسیال سبک و کواکسیال سنگین می‌شود. کابل کواکسیال نازک بیشترین کارایی را برای استفاده در تلویزیون و انتقال داده های صوتی و تصویری این دستگاه دارد.

از آن طرف کابل ضخیم آنتن است که برای انتقال داده در فواصل طولانی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل به دلیل هادی ضخیم مسی خود در برابر تداخلات سیگنالی یا ضعف داده‌ها مقام‌تر از نوع اول خواهد بود.

هر یک از این کابل‌ها نام مخصوص به خود را دارند که شامل کابل Thinnet و Thicknet می‌شوند. کابل نوع اول انعطاف‌پذیری بالایی دارد و بیشتر برای شبکه‌های رادیویی و کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی است که نمونه دوم کارایی بدون تضعیف سیگنال در فواصل گوناگون را بر عهده دارد. از انواع کابل آنتن بر اساس کارایی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

کابل کواکسیال تلویزیون (کابل کواکسیال RG6)

اکثریت ما کابل کواکسیال را به کاربرد آن در انتقال صوت و تصویر در تلویزیون شناخته‌ایم. این کابل در صورت انتخاب اشتباه یا استفاده از نوع بی‌کیفیت می‌تواند در دریافت سیگنال ها با مشکل مواجه شود، بنابراین مهم است که بهترین کابل را برای این کار انتخاب کنید، حتی اگر قیمت کابل آنتن تلویزیون بیش از حد انتظار باشد.

کابل کواکسیال طراحی شده برای تلویزیون داخلی باید 75 اهم باشد. به طور کلی RG-6 کواکسیال برای تلویزیون ایده آل است.

کابل کواکسیال HDTV با وضوح بالا (کابل کواکسیال RG11)

بهترین کابل کواکسیال برای RG-11 ،HDTV است. این نوع کابل قدرت بالاتری نسبت به سایرین ارائه می‌دهد و فضای بیشتری را برای انتقال سیگنال‌ها فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود که کابل آنتن RG-11 در انتقال سیگنال های HD به شکل قوی و باسرعت بالا ماهر باشد. از این کابل برای انتقال تمامی داده‌ها و سیگنال‌های مربوط به صوت، ویدئو و دیگر اطلاعات در مسافت های زیاد استفاده می‌شود.

از جمله عواملی که باعث شده است کابل آر جی 11 به عنوان بهترین کابل آنتن شناخته شود، عدم ایجاد نویز یا لرزش هنگامی است که از آن در فواصل طولانی آن هم به شکل یک تکه استفاده می‌شود.

کابل کواکسیال اینترنت (کابل کواکسیال RG6)

از کابل های کواکسیال می‌توان برای انتقال سیگنال‌های اتصال به اینترنت استفاده کرد، اما سیگنال‌های اینترنتی با فرکانس‌های بالاتر از ویدئو‌های آنالوگ سنتی اجرا می‌شوند. به همین دلیل نیاز به کابل‌هایی احساس می‌شود که بتوانند برای این کار طراحی شوند.

کابل آنتن RG-6 یک کابل منحصربفرد است که برای رفع چنین مشکلاتی تولید شده‌اند. این کابل هادی بزرگتری دارد که کیفیت سیگنال بسیار بهتری را ارائه می‌دهد و عایق دی‌الکتریک آن نیز ضخیم‌تر است. کابل های کواکسیال RG-6 نیز با نوع دیگری از محافظ ساخته شده‌اند، به این معنی که آن‌ها می‌توانند سیگنال‌های سطح GHz را به طور موثر‌تری حمل کنند.

کابل آنتن دوربین های مداربسته (کابل کواکسیال RG59)

کابل کواکسیال RG-59 بهترین نوع برای سیستم‌های دوربین مدار بسته است، هر چند که از کابل آنتن RG-6 نیز می‌توان برای این نوع کاربری استفاده کرد. کابل نوع RG-6 می‌تواند مسافت‌های طولانی‌تری از RG-59 را بدون از بین رفتن سیگنال تصویری کار کند، اما این یک کابل ضخیم‌تر و محکم‌تر است که کار با آن چندان راحت نیست.

البته همین نوع کابل هم اگر اشتباه انتخاب شود، می‌تواند دردسرساز شود. برای خرید کابل کواکسیال RG59 با کیفیت، لازم است به پارامتر‌های مختلفی از جمله کیفیت پلاستیک، جنس شیلد یا همان عایقی که به دور هادی الکتریکی پیچیده شده است و جنس مغزی یا همان رسانا دقت کرد.

هر چه جنس هادی از مس بیشتری ساخته شده باشد رسانایی آن نیز بالاتر خواهد بود. اما این نکته را نیز به یاد داشته باشید که استفاده از مس بیشتر در یک سیم یا کابل برابر است با افزایش قیمت نهایی کابل.

کابل آنتن فیلمبرداری (کابل کواکسیال RG6)

رایج ترین این کابل‌ها برای فیلم، RG-59 و RG-6 هستند. در این بین کابل آنتن RG-59 به عنوان یک کابل استاندارد صنعت ویدئو و فیلمبرداری است، در حالی که RG-6 برای سیگنال های ویدئویی دیجیتال انتخاب بهتری خواهد بود.

برای انتخاب این نوع کابل امپدانس به عنوان یک معیار اساسی باید مورد توجه قرار بگیرد. این ویژگی باعث می شود تا ظرفیت انتقال سیگنال داده با در نظر گرفتن طول آن قابل ارزیابی باشد.

در حالت عادی سه امپدانس 50، 75 و 100 اهم داریم. بنابراین برای برخورداری کامل از امپدانس، باید خرید کابل کواکسیال را به خوبی انجام دهید.

قیمت هر متر کابل آنتن

هنگامی که خطوط کابل کواکسیال تولید می‌شوند، تنها یک سیگنال برای تغذیه یک دستگاه واحد ارائه می‌دهند. اگر بیش از یک دستگاه نیاز به سیگنال داشته باشد، ممکن است کارکرد این کابل مشکل ساز شود.

تقسیم کننده‌های کواکسیال زمانی استفاده می‌شوند که بیش از یک دستگاه نیاز به سیگنال داشته باشد. آن‌ها دستگاه‌های کوچکی هستند که برای اتصال به کابل کواکسیال طراحی شده‌اند تا سیگنال را به چندین خط تقسیم کنند تا به چندین دستگاه متصل شوند.

اما فارغ از این بحث، قیمت هر متر کابل کواکسیال، پارامتری است که بسیاری از افراد هنگام خرید تنها به آن توجه می‌کنند. قیمت کابل های مختلف با توجه به اجزایی که دارند تعیین می‌شود. برای مثال برخی از کابل ها دارای رسانای آلومینیومی هستند که از کابل های مسی ارزان‌تر خواهند بود.

این در حالی است که برخی از کابل‌ها مثل همین کابل کواکس ، ساختارهای دیگری هم دارند که باعث رشد قیمت آن‌ها می‌شود. جنس و کیفیت روکش‌ها و دیگر اجزا هم می‌تواند در قیمت تمام شده کار موثر باشد. اگر مایل هستید که از لیست قیمت کابل آنتن در انواع مختلف باخبر شوید، بهتر است نگاهی به محصولات در بالای این صفحه بیاندازید.

خرید کابل آنتن

پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از اشتباه هنگام خرید، یا از یک متخصص این حوزه کمک بگیرید یا تحقیقات کافی انجام دهید. یک انتخاب نادرست می‌تواند باعث ضعف در انتقال داده‌ها و یا ایجاد مشکل پس از یک دوره زودهنگام استفاده از این نوع کابل شود.

برای اینکه یک انتخاب بی‌عیب و نقص داشته باشید، باید موارد متعددی از جمله طول کابل کواکسیال، ضخامت این کابل خصوصا اگر طولانی باشد، سازگاری آن با محیط و مهم تر از همه نوع کابلی که انتخاب می‌کنید را در نظر بگیرید.

برای خرید کابل کواکسیال یا خرید کابل ماهواره باید پارامترهای دیگری را هم در نظر بگیرید که نشان از کیفیت کابل مورد نظر دارد. برای مثال مرکز بودن هادی یا رسانای کابل، چسبیدن هادی به روکش عایق به طور کامل، عدم وجود حباب در عایق و چسبیدن روکش به بافت کابل از جمله مواردی است که به عنوان نکات کیفی هنگام خرید کابل آنتن یا بررسی قیمت کابل کواکسیال ماهواره باید به آن‌ها دقت کرد.

جمع بندی

کابل آنتن تلویزیون که به طور گسترده در بسیاری از خانه ها استفاده می‌شود، یکی از کاربردی‌ترین اختراعات بشر بوده است. این کابل اجازه می‌دهد تا یک انتقال عالی از امواج دیجیتال را بدست آوریم که با این وجود تصاویر و صدایی با کیفیت خوب در تلویزیون خود دریافت خواهیم کرد.

در اینجا مجموعه‌ای از کابل‌های آنتن تلویزیون برای کسانی که هنوز در تلاش برای پیدا کردن مدل مناسب هستند، ارائه شده است. کافیست با یک تماس کابل مورد نیاز خود را از سازنده و صادر کننده سیم و کابل البرز در کشور انتخاب و محصول مد نظر خود را با بهترین قیمت سفارش دهید.

برای مشاوره رایگان یا ثبت سفارش سیم و کابل البرز با ما تماس بگیرید.

  • مجید

    لیست قیمت سیم آنتن با تخفیف رو واسم ارسال کنید لطفا

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت سیم آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

  • رحیمی

    قیمت سیم انتن با تخفیف رو ارسال بفرمایید ممنون

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

  • سعید

    قیمت روز سیم انتن رو از کجا میتونم ببینم؟

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

  • نوری

    به جرات میتونم بگم قیمت کابل انتن رو خیلی به صرفه تر از جاهای دیگه ارائه کردید. ممنون

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      بسیار ممنونم که مارو انتخاب کردید. دقیقا درسته سعی ما بر اینه قیمت ها رو متعادل نگه داریم.

  • زرغامی

    سلام ممنون از محتوای خوبتون. قیمت کابل انتن هم مثل بقیه قیمت هاتون بسیار عالی هست. یکی از بهترین های لاله زار هستید

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      خواهش میکنم.
      سعی ما بر پایین نگه داشتن قیمت هاست

  • یاسین

    مشخصات کابل آنتن رو کامل کامل توضیح دادید. عالی بود

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      ممنونم که مارو میبینید.

  • علی رضا

    خرید کابل انتن فقط از تولید کننده میصرفه وگرنه که واسطه ها کلی میذارن رو قیمتش

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      دقیقا با شما موافقم. ما تولید کننده سیم البرز هستیم.

  • مهابادی

    قیمت کابل کواکسیال 75 اهم چنده؟

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

  • صادق

    کابل آنتن قیمت میدید لطفا

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

  • محمودی

    قیمت کابل کواکسیال 75 اهم رو میخواستم

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

  • اعتماد کابل البرز

    برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت سیم آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

    پاسخ
  • اعتماد کابل البرز

    برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت سیم آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

    پاسخ
  • اعتماد کابل البرز

    برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

    پاسخ
  • اعتماد کابل البرز

    برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

    پاسخ
  • اعتماد کابل البرز

    برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

    پاسخ
  • اعتماد کابل البرز

    برای اطلاع از موجودی یا قیمت کابل کواکسیال با تخفیف یا قیمت کابل آنتن با شماره 02133116788 یا 02133116988 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09122985308 پیام دهید.

    پاسخ
  • زری

    با سلام
    برای اطلاع از قیمت کابل آنتن با کجا باید تماس بگیرم؟

    پاسخ
  • محمدعلی

    آقا ببخشید قیمت کابل آنتن متری چنده؟

    پاسخ
    • اعتماد کابل البرز

      با سلام و روزخوش
      برای اطلاع دقیق قیمت انواع سایزبندی این نوع کابل میتونید با دفتر مرکزی اعتماد کابل البرز به شماره تلفن 02133116988 تماس بگیرید.

  • امیرعلی

    روزخوش
    آیا قیمت هر متر کابل آنتن که اینجا هست قیمت به روز هست؟

    پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
قیمت لحظه ای